In mei zijn kinderen baas op de communie- en lentebrunches

Uw communie- of Lentefeest bij Hof Ter Velden!

Een Communie- of Lentefeest is een kinderfeest bij uitstek. Daarom staan zij centraal. Terwijl de papa’s, mama’s, oma’s en opa’s een aperitiefje drinken en grotemenseneten geserveerd krijgen, staan voor de jongsten tomatensoep, hamburger en frietjes op het menu. 

Lachen en ravotten tijdens en na het eten

  • Start: 13 u.
  • Livemuziek tijdens de maaltijd
  • Springkasteel 
  • Grimestand waar kinderen zich laten schminken
  • 2 x 30 minuten optreden van Jobo, onze huisclown
  • Speeltuin met boomschors die communiekleertjes niet vuil maakt

Een ijslammetje of lentetaart per familie, verschillende formules

  • Ijstaart per communie of lentefeest
  • Basic-formule: aperitief en koffie inbegrepen
  • All-in formule: alle dranken, van huiswijn tot frisdranken, inbegrepen tot en met koffie/thee
  • Gratis voor kinderen tot 3 jaar
  • We aanvaarden cash, bancontact en visa

Reserveren

26/04/2020 = nog 60 vrije plaatsen

01/05/2020 = nog 85 vrije plaatsen
03/05/2020 = volzet
10/05/2020 = volzet
17/05/2020 = volzet

21/05/2020 = nog 12 vrije plaatsen
31/05/2020 = nog 55 vrije plaatsen
 

Aankomende Communie/lentebrunch

  • zondag 26/04/20
  • vrijdag 01/05/20
  • zondag 03/05/20
  • zondag 10/05/20
  • zondag 17/05/20
  • donderdag 21/05/20
  • zondag 31/05/20

Prijs

Basic: U kiest de dranken van onze uitgebreide drankenkaart.
Volwassenen: € 59.00
Kinderen < 12j: € 4.30 / per levensjaar
Kinderen tot 3 jaar: gratis

All-In tot aan de koffie: Huiswijn, bieren, frisdranken en koffie inclusief.
Volwassenen: € 72.00
Kinderen <12j: € 5.35 / per levensjaar
Kinderen tot 3 jaar: gratis

Reserveren

Menu

Aperitief & hapjes
Een glaasje schuimwijn of mocktail met hapjes die aan tafel geserveerd worden.

Royaal buffet met alle zaligheden van vis en vlees
Van zeeuwse oester tot beenham, dit uitgebreide koud buffet wordt voorzien van alle garnituren zodat iedereen zijn smaak erin kan terugvinden.

Soepje
info volgt voorjaar 2020

Hoofdgerechtenbuffet met keuze uit vis & vlees
U hebt de keuze uit vis en twee vleesbereidingen met drie groentengarnituren en drie aardappelvarianten.

info volgt voorjaar 2020

Dessertenbuffet
Chocoladefontein en sabayon met een wandeling door onze zoetigheden. Een waar festijn voor de zoetebekken met taart, crème brulée, roomijs, fruit, chocolademousse en meer.

Koffie of thee uit assortiment 

  • Ook voor vegetariërs en personen die een gluten- of lactosevrij dieet volgen voorzien we graag aangepaste gerechten.
  • Een extra aperitief of receptie kan ook voorzien worden.
  • Allergenenlijst op aanvraag ter beschikking, kan variëren, gelieve allergenen op voorhand te vermelden bij reservatie.

In de basic formule zit het aperitief, menu en koffie of thee inbegrepen.
In de all-in formule zitten alle dranken onbeperkt tot aan de koffie inbegrepen.
Bieren: Leffe, Duvel, Jupiler pils, Carlsberg, Kriek, Quinto, Palm, Vedett, Vicaris, Karmeliet
Frisdranken: Chaudfontaine, Gini, ice-tea, tonic, Coca-Cola, Fanta.
Huiswijn: La Perte IGP d'Oc; wit: chardonnay / rood: merlot

Reserveren

De reservatie kan u doen via mail of telefoon. Als bevestiging van de reservatie volstaat een voorschot van 100 euro op ons rekeningnummer BE64 7512 0424 4452 met als referentie de datum & de reservatie-naam. Het restbedrag kan u de dag zelf betalen met bancontact.

  • Laat weten of u een vegetarisch of een gluten-lactosevrij dieet volgt
  • Betaling bij afloop van event met Bancontact, Visa of cash
  • 1 rekening per gezelschap

Naast het uitgebreide aanbod kan men bij jullie steeds rekenen op een correcte en aangepaste service. Bij wijzigingen wordt snel geanticipeerd om zo snel mogelijk te kunnen overleggen. Zeer vriendelijke bediening en kwalitatief hoogstaande producten.

Ilse, Jaarlijks diner vzw nierdialyse Dendermonde

Jullie slogan: "Maak u geen zorgen, we regelen alles voor een perfect feest." was zeker van toepassing! Het was alvast een feest om 'u' tegen te zeggen! Van begin tot einde hebben we genoten! Genoten van het eten, de bediening, de organisatie!

Annelies & Roel, trouwpartij