Van april tot en met juni zijn kinderen baas op de communie- en lentebrunches (2018)

Een Communie- of Lentefeest is een kinderfeest bij uitstek. Daarom staan zij centraal. Terwijl de papa’s, mama’s, oma’s en opa’s een aperitiefje drinken en grotemenseneten geserveerd krijgen, staan voor de jongsten tomatensoep, worstjes en frietjes op het menu. 

 

--> alle info, prijzen & data voor 2019 komen tegen 1 juni online. Voordien noteren we geen reservaties.

Lachen en ravotten tijdens en na het eten

  • Start: 13 u.
  • Livemuziek tijdens de maaltijd
  • Grimestand waar kinderen zich laten schminken
  • 2 x 30 minuten optreden van Jobo, onze huisclown
  • Speeltuin met boomschors die communiekleertjes niet vuil maakt
  • Speelhoekje met tv en spelletjes

Een ijslammetje per familie, verschillende formules

  • Standaard ijstaart per communicant
  • Basic-formule: aperitief en koffie inbegrepen
  • All-in formule: alle dranken, van huiswijn tot frisdranken, inbegrepen
  • Gratis voor kinderen tot 3 jaar
  • We aanvaarden cash, bancontact en kredietkaarten

Reserveren

Aankomende Communie/lentebrunch

  • zondag 27/05/18

Prijs

Basic: U kiest de dranken van onze uitgebreide drankenkaart.
Volwassenen: € 57.00
Kinderen < 12j: € 4.30 / per levensjaar
Kinderen tot 3 jaar: gratis

All-In tot aan de koffie: Huiswijn, bieren, frisdranken en koffie inclusief.
Volwassenen: € 69.00
Kinderen <12j: € 5.35 / per levensjaar
Kinderen tot 3 jaar: gratis

Reserveren

Menu

Aperitief & hapjes
Een glaasje schuimwijn of sinaasappelsap vergezeld van een hapjesbord dat aan tafel geserveerd wordt.

Royaal buffet met alle zaligheden van vis en vlees
Van zeeuwse oester tot beenham, dit uitgebreide koud buffet wordt voorzien van alle garnituren zodat iedereen zijn smaak erin kan terugvinden.

Soepje volgens het seizoen
Soepje geselecteerd volgens het seizoen: tomaat, asperge, broccoli,...

Hoofdgerechtenbuffet met keuze uit vis & vlees
U hebt de keuze uit vis en twee vleesbereidingen met drie groentengarnituren en drie aardappelvarianten.

Dessertenbuffet
Chocoladefontein en sabayon met een wandeling door onze zoetigheden. Een waar festijn voor de zoetebekken met taart, crème brulée, roomijs, fruit, chocolademousse en meer.

Koffie of thee uit assortiment 

  • Ook voor vegetariërs en personen die een gluten- of lactosevrij dieet volgen voorzien we graag aangepaste gerechten.
  • Een extra aperitief of receptie kan ook voorzien worden.
  • Allergenenlijst op aanvraag ter beschikking, kan variëren, gelieve allergenen op voorhand te vermelden bij reservatie.

In de basic formule zit het aperitief, menu en koffie of thee inbegrepen.
In de all-in formule zitten alle dranken onbeperkt tot aan de koffie inbegrepen.
Bieren: Leffe, Duvel, Jupiler pils, Carlsberg, Kriek, Quinto, Palm, Vedett, Vicaris.
Frisdranken: Chaudfontaine, Gini, ice-tea, tonic, Coca-Cola, Fanta.
Huiswijn: Claire Vue, A. Bordeaux C.

Op donderdag 10 mei - hemelvaart - organiseren we onze communie-lente brunch in Hangar43 te Baasrode-Dendermonde.


Deze unieke locatie biedt alle comfort & luxe die u van Hof Ter Velden kan verwachten.
Het startuur, menu & alle andere details bijven dezelfde.
Als extra kinderanimatie voorzien we die dag 2 springkastelen.

Adres: Fabriekstraat 43 - 9200 Dendermonde
Ruime parking is voorzien

--> enkel op 20 & 27 mei nog vrije plaatsen

Reserveren

De reservatie kan u doen via mail of telefoon. Als bevestiging van de reservatie volstaat een voorschot van 100 euro op ons rekeningnummer BE64 7512 0424 4452 met als referentie de datum & de reservatie-naam. Het restbedrag kan u de dag zelf betalen met bancontact of cash.

  • Laat weten of u vegetarisch of een gluten-lactosevrij dieet volgt
  • Betaling bij afloop van event met Bancontact, Visa of cash
  • 1 rekening per gezelschap

Langs deze weg willen we jullie bedanken voor het lekkere eten, de fantastische bediening & de vriendelijkheid van het team, ook naar de kindjes toe. Een hele dikke "dank u wel" om voor een geweldig trouwfeest te organiseren.

Katty & David - Trouwpartij

Namens mijzelf, mijn collega Dominique en de directie van az Sint-Blasius wil ik jou en je team van harte danken voor het goede verloop van het event afgelopen vrijdagavond. Het was fijn en professioneel samenwerken met jullie. Graag tot een volgende gelegenheid.

Ingrid Baert, Catering pensioensviering